Wednesday 27 July 2011

WW : Yeay Hari Rabu Pergi Pasar Malam

Dearie Bloggie

Today is Wednesday. Wednesday is the forth day of the week. a.k.a RABU. Maka oleh kerana hari ini adalah Rabu jadi saya sangat suke.



Yeay!!




Jom bersorak lagi sambil melompat dan teput tangan. Yeay!!!




Lalu apabila jam menunjukkan tepat pukul lima petang (oh tipu la tepat pukul lima.) Sebenarnya pukul lima setengah, maka lajulajulajulaju blah dari opis dan menuju ke pasar malam di seksyen 7 shah alam berdekatan rumah saya.






Inilah
.


.


.


.


.



hasilnya








Sesikat Pisang


.


.


.


.




Sebatang jagung


.


.


.


.




Seketul aiskrim perisa jagung, homemade okay


.


.


.


.



Setelah beberapa saat...



.


.


.


.



Lalu akhirnya...


.


.


.


.


Pisang adalah sangat sedap seperti rasa pisang yang manis lemak berkrim.
Jagung adalah sangat sedap juga seperti rasa jagung yang juga lemak berkrim.
Akan tetapi aiskrim jagung tersebut adalah sangat sedap okay! Sebab itulah makan lajulajulajulaju supaya cepat habis dan housemate saya tak sempat mintak nak rasa sedikit. Sangat jahat saya kan. >____<









Baru saya perasan semua makanan yang saya beli tadi berwarna kuning...








p/s: nexy week nak pergi lagi dan beli aiskrim perisa lain pula. Siapa mau ikut saya sila angkat tangan. oh, tak ada siapa mau ikut maka saya pergi sorangsorang lagi untuk beli aiskrim sedap. Sila jeles ye!!

No comments:

Post a Comment