Saturday 23 July 2011

Gila Terhadap Cadar La Pulak

Dearie Bloggie..

Assalamualaikum and whatss up olzz?

Tengok pada tajuk pada entry ini mesti korang dah tau aku nak cerita pasal apa kan?Err..ada ke orang baca blog aku ni?ah, tak kesah la, aku sendiri tulis dan aku sendiri baca pun ade aku kesah??..Hehe..dah malas nak pikir pasal baju kawen, la ni nak pikir pasal cadar pengantin plak. Gediks tak aku??:P..Aku kan mementingkan waktu tidur yang berkualiti, so pada aku cadar dan bilik tidur sangat la penting. Lebih-lebih lagi bila dah kawen ni. haha, tambah cop gediks lagi satu kat dahi..Dum!!

Apa-apa pun jom layan gambar dulu..






Kenapa semuanya warna putih melepak?Haa, ini adalah kerana (ayat skema gitu, pengaruh daripada menulis paper for conference..haha)..Ops, sambung balik, kenapa semuanya cadar warna putih? Haa, adalah sebab putih itu suci murni. Nampak cantik je. Kalau warna lain tu cantik jugak, tapi tak sesuci warna putih. Ye tak?

Semua gambar cadar yang cantik kat atas tu boleh didapati di sini. Banyak lagi pilihan yang cantikcantik yang ada tau. Aku dh order dah satu. Akak yang jual tu pun baik je dia punya layanan. Tapi stok yang aku berkenan tu nan ado lagi. So, order je dulu. dah ada stok nanti baru bayar. Thanx to Mr.Tunang sebab mau sponsor tolong bayarkan. Soo sweet..Ni yang rasa nak tambah order ni. Haha, boleh tak cenggitu? Ada je nanti dia pkir aku ni ibarat org bagi betis nak peha, dapat peha nak jantung hati pankreas limpa paru sume.. haha..hamik kao, konyang den dapek makan sume.

Nak kawen lambat lagi, tapi saje nak penatkan kepala otak pikir pasal benda yang for sure lambat lagi nak berlaku kan. Hah, tau dek bos aku kecik hati dia, keroje yang bertimbun tu tak mau lak aku pikio time-time lapang macam ni. War, tak rock r beb hari cuti macam ni pun nak pikir pasal kerja..Biasanya ada je hari-hari wiken macam ni pernah je aku bertapa di lab gara-gara nak siapkan kerja. Err, tu maknanya adalah hormon aku tak stabil ngakk bisa tidur gara-gara mikirin kerja. Wah, ibarat pekerja mithali gitu..

Ok la..dah malas nak merepek lagi dah..Ops teringat kat bosses yang akan go to Bali tomorrow for conference, Have a nice journey Puan XX..Kalau dia bawa balik buah tangan so sweet of u. Tapi kalu dia bawa aku g sama, lagi la sweet..Haha..perasan punye pekerja la aku ni, kao ingt nk pi Bali tu duo sen belanja nya??Eh, takde la, gurau aje bos..hehe..peace...

Till then..Daa daaa

P/s : Tak sabar nak dapat cadar yang diorder and the best part is when somebody is willing to sponsor..hehe..Thanx dear..Don't worry sayang, i tak pilih yang mahal-mahal juta-juta punye..i amik yang riban-riban je..ahaks!!

No comments:

Post a Comment