Sunday 26 June 2011

Baik-baik Sayang

Assalamualaikum...

Dearie bloggie...

Mode: Entry yang sedih...T_T sob..sob..sob..
Seriously i feel so truly sad..

Walaupun masanye belum tiba, tapi kesedihan dan kerinduan itu telah pun kurasai..Oh god, macammana aku nak hadapi ni..Please give me strength. Amin.. Even while writing this entry pun air mata aku dh bergenang. Seolah tak sanggup nak hadapi seorang diri. But i dont have any other option. I really have to face this.

Andai dapat aku berhentikan masa dunia, akan kukekalkan dia di sisi ku sentiasa. Supaya dapat dirinya sentiasa menjagaku, menyayangi ku, memanjai ku. Semoga dapat ku dengar tawanya selalu, melihat senyum di bibirnya, menghidu haruman dirinya, merasai manisnya cintanya padaku. Ayat jiwang sekali sekala :P.

Minta maaf, aku agak emotional pada malam ini. Bukan malam ini sahaja, petang tadi pun aku dh teresak-esak di Tasik Seksyen 7. Aku sangat tak boleh tahan air mata bila dia nyanyikan lagu Baik-baik Sayang. i really cant stop myself from crying. Maybe malam ni pun aku tido bertemankan tisu kotak..hahaha..mesti ade yang cakap aku ni ntah pape kan. Aku pun tak paham kenapa dengan diri aku hari ni, asik nak nangis je. Maybe because of kasih sayangnya dan perhatiannya yang akan membuatkan aku rasa kehilangan nanti. Kalau before this, everyday we will keep texting, calling every nites. After this he cant text me, he cant call me everyday like we used to do.

Apa sekali pun aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk Heroku. Semoga dirinya selamat dan berjaya di sana. Akan sentiasa kudoakan agar dia selalu dekat di hatiku, dan jua aku dekat di hatinya. Demi masa depan kami, aku harus kuat untuk dirinya. Aku harus tabah dan kuat semangat untuk meminjamkan kekuatanku kepadanya dikala dia memerlukan.


This picture will become this


 Pesanannya kepadaku, Sayang, jaga diri baik-baik..jaga diri abang..

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku
Chorus
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku
Ulang Chorus 2X

1 comment: