Saturday 13 August 2011

Saya Kena Brainwash.

Dearie bloggie..


Saya telah kena basuh otak. Adakah kerana otak saya sudah terlalu kotor lalu kena cuci dan sental sampai pedih hingga mengalirkan air mata?









T_T









T_T












Hum..Mungkin..












Lalu saya tak ada mood nak menulis yang sweet-sweet aje, sebab mood pun dah terbang jauh-jauh apabila kena mendengar bebelan selama hampir dua jam di tengah-tengah malam buta. Kenapakah tengah malam dikatakan buta?  Ops, bukan bebelan ye. Kata nasihat dan bebelan pesanan yang amat berguna kepada diri saya. Tapi oleh sebab saya adalah budak nakal baik, maka kata-kata tersebut telah dianggap sebagai bebelan lalu membuatkan hati saya menjadi suci sebu. Oh, apakah itu sebu?














Adakah saya perlu beli klorox selepas ini?













Tak perlu kot.












Sebabnya saya boleh minta si dia membrainwash otak saya aje lalu boleh jadi suci sesuci dihening subuh sunyi. Ops lagu raya la tu. Ish ish..
Terima kasih ye kerana sudi membasuh otak saya!















p/s:jom lah tido..telinga dh penat mendengar ayat-ayat cinta nasihat.










No comments:

Post a Comment